petak, 15. travnja 2011.

A što kaže Tara Rosandić ?

U našoj  predstavi ' KRALJEVSTVO ZA NOVO RUHO' 
(scenarij: Josipa Tvrdeić / režija: Vladimir Jagarić)
Popularni lik Baronese Šircl sjajno je odigrala je Tara Rosandić. 
Predstava je premijerno izvedena 05. veljače 2004. u GK Trešnja. 

SLIKA 1 - DVOR
Baronesa Šircl, dvorska dame i pažići 



SLIKA 2 - RAZGOVOR O RUHU
Kraljica Bordura, baronesa Šircl, kraljević Ranglan, savjetnik Špenadl i dvorjanka Pelerina 
(Kostimi: Atelijer ARCADIA -  Marije Šarić Ban)


A evo što je rekla Tara o svojoj ulozi Baronese  Šircl u prilogu Jutarnjeg lista; 

"Jedna od dražih uloga iz tog razdoblja mi je ona 
Baronese Šircl za društvo Naša djeca"

Slika 3. Izvor: Jutarnji list

Broj komentara: 8:

  1. Tara baš si slatka i kao ova uloga Šircl i kao TI!Super si!
    Matea

    OdgovoriIzbriši
  2. Taru R. sam gledala po ljeti na Histrionima i bila mi je super. Inače jako dobro izgleda kao baronesa Šircl. Vidi se da jojo baš odgovara ta uloga.
    IVA

    OdgovoriIzbriši
  3. Uloga baronese Šircl je pisana upravo za nju. A odigrela ju je za pet!
    Pozdravljamo!

    OdgovoriIzbriši
  4. kad će biti predstava?
    vlatka

    OdgovoriIzbriši
  5. molim da objavite kad će biti predstava?
    kako se može do karata?
    ja i ja

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi detalji o predstavi tokom dana, a karte se mogu kupiti direktno na našoj adresi Mandaličina 7 ili preko članova našeg ansambla.

    O svemu uskoro... a imamo i nekoliko iznenađenja!

    OdgovoriIzbriši
  7. kada je predstava?

    OdgovoriIzbriši
  8. 9. lipnja 2011.! Uskoro! :)

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!