nedjelja, 12. lipnja 2011.

'Zar KRALJEVSTVO za RUHO?' u izvedbi De eN Di-a!

'Zar kraljevstvo za novo ruho?' je predstava koju smo pripremali i koju smo praizveli prošli tjedan, 9.lipnja 2011. u GK Trešnji. 


Za one koji su propustili predstavu, reći ćemo da se radi o jednom samodopadnom Kraljeviću Ranglanu kojemu nije stalo do vođenja svoje kraljevine, već su mu važnije zabave, a naročito lijepo i novo ruho! Sav novac trošio bi na lijepu odjeću! 
Saznavši za to, u kraljevinu dolaze tkalci-varalice koji tvrde da mogu istkati najljepše ruho na svijetu! No ruho je neobično... nevidljivo je. I što je najvažnije, vide ga samo pametni i sposobni za službu. 

Slijede službene fotografije s predstave u kojima  ansambl De eN Di koji glumi, pleše i pjeva!
U svim našim produkcijama sudjeluju djeca i mladi u dobi od 5-18 godina. 

počinje ples u čast Kraljevića Ranglana (

Dvorski namjesnici u prvoj Slici

 Kraljica Bordura bira haljine naše slavne dvorske dizajnerice Baronese Šircl

Baronesa Šircl i njene manekenke

Baronesa Šircl( Tesa Litvan) i Dvor u šetnji 

 Finale /  Kralj je gol!

Dobitnica De eN Di Oscara za dramsku rolu sestre Clorinde
u predstavi  Pepeljuga ili Pobjeda Dobrote, Tesa Litvan ( prva s desna )



Režija: Josipa Tvrdeić
Scenski pokret i koreografija: Josipa Tvrdeić
Kostimografija: Sandra Kuduzović
Scenografija: Ivana Miljak
Glazba: /Tango golog kralja / : Tomislav Babić



Nadamo se da ste uživali u predstavi!

Finale

I još jedanput da spomenemo da je za sve članove programa De eN Di , a i njihove prijatelje, do 13. srpnja 2011. svake srijede od 19 do 20,30h organiziran Club De eN Di u kojem ćemo glumiti, improvizirati, plesati!
Bit će veselo, poučno i zabavno! Dođite i vi! :)


A želite li pjevati, pjesati ili glumiti u našim novim predstavama u sezoni 2011./2012., dođite na audiciju od 12.09.- 12.10. 2011. od 19-20h u Društvo naša djeca Črnomerec, Mandaličina 7. Za prosinac pripremamo predstavu 'Zagrebački priče - Dječji CABARET'



22 komentara:

  1. Bila sam na predstavi jer sam dobila kartu od prijateljice. Zapravo nism znala za vas, ali sam se sjetila da sam jednom nešto gledala na TVu. Ali baš vas još nisam gledala. Mogu reće da mi se predstava jako, jako svidjela. A kostimi su isto jako dobri i sve što ste imali na sceni je bilo super!
    Da je sutra predstava ponovo na rasporedu ponovo bi je išla gledati.
    Sanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Predstava vam je super.Mislila sam ma to je za moju sestru super,izdržati ću . Ali jako je dobra. Skroz.Slažem se sa Sanjom da bi je opet mogla pogledati.imate i zgodne cure i dečeke, Stvarno. Da li i za to postoji audicija ili samo za talenat?
    Bok!Tena!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđaju mi se kostimi i kako izgleda na slikama nisam bila na predstavi. Moja frendica je bila i veli da je stvarno bilo jako lijepo i zabavno.
    pozdrav i da li se već zna tko će što glumiti u slijedećoj predstavi? Tj. kada se zna !
    Ivana K.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi nismo mogli doći, jer živimo malo dalje, a nije nas imao tko dovesti. sad nam je baš žao !
    jan i sestra

    OdgovoriIzbriši
  5. DOBRE FOTKE! FOTKE SU ZAKON.Fotkam i to je zbilja zanimljivo!
    Bok!

    DAVOR FOTOGRAF POČETNIK

    OdgovoriIzbriši
  6. čini mise kao da su neki dosta SIGURNI i dobro znaju glumiti.koliko su oni u glumi?
    IVAN

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako nam je drago da vam se predstava sviđa! Svatko može doć u De eN Di i okušati su u glumi ili plesu. Želite li pjevati, pjesati ili glumiti u našim novim predstavama u sezoni 2011./2012., dođite na audiciju od 12.09.- 12.10. 2011. od 19-20h u Društvo naša djeca Črnomerec, Mandaličina 7. Za prosinac pripremamo predstavu 'Zagrebački Cabare!'


    Neki naši glumci su kod nas već godinama i praktički su odrasli uz naše predstave, oni koji su novi uče uz naše stare izvođače.

    Hvala na pohvalama! Pridružite nam se do 13. srpnja 2011. svake srijede od 19 do 20,30h! Organiziramo Club De eN Di u kojem ćemo glumiti, improvizirati, plesati!

    OdgovoriIzbriši
  8. Da li imate ljetni klub i za djecu od mlađu predškolsku djecu. Radi se o vrlo komunikativnom dječaku?
    mama Jasna

    OdgovoriIzbriši
  9. De eN Di program je za djecu od 5-18 godina. Neka slobodno dođe pa ćemo vidjeti kako se snalazi.

    OdgovoriIzbriši
  10. sve su fotke dobre i one s probe i ove nove s predstave. A kraljević . . . . nije loš !
    cure iz škole

    OdgovoriIzbriši
  11. kako je to lijepo gledati na slikama. žao mo je što nisam mogla na predsavu,imala sam kartu i bila jako prehlađena. . .
    ana b.

    OdgovoriIzbriši
  12. kako sve dobro izgleda,tako dobro da bi mogli to objaviti u nekom magazinu.predobro izgleda!
    jelena

    OdgovoriIzbriši
  13. dobar je ovaj luster,od čega ste ga napravili?
    toni

    OdgovoriIzbriši
  14. da li možda imate kakvu ulogu za pjevača,ali stariji sam od 18 god. i pomalo svitam klavir?
    ivon

    OdgovoriIzbriši
  15. Radim i sama sa djecom, bila sam na predstavi jer sam ih morala odvesti,no moram reći da je i meni kao odrasloj osobi bilo zabavno, interesantno i vrlo sam se lijepo opustila i uživala.Čestitam svima koji su radili na ovoj predstavi.Sjajan timski rad!
    Jasna K.

    OdgovoriIzbriši
  16. BOK SVIMA
    KIŠA PADA, FRENDOVI SU MI VEĆ NA MORU, A I JA ĆU USKORO.NA INTERNETU SAM PA GLEDAM VAŠ BLOG SA MALOM SESTROM JER ME STALNO PITA DA JOJ POKAŽEM OVO,ONO ZA KIKIĆE!PREGLEDALI SMO BLOG I MORAM I JA REĆI DA STE FURKA!
    POZDRAV OD MOJE SESTRE IDE A I MENE - GORANA!!!
    BOK,DOBRO LJETO VAM ŽELIM!

    OdgovoriIzbriši
  17. Zahvaljujem svima koji se javljaju i posjećuju naš blog.
    Uvijek nam je drago kad se predstava sviđa publici za koju igramo.

    Nadamo se da je Ana B. sada već u punoj formi,i da će gledati našu slijedeću predstavu.

    Luster koji je tako sjajno blistao na predstavi je napravljen; od malo posebne žice i papira i naravno čarobne rasvjete!Eto!

    U De eN Di progamu povremeno gostuju mladi pjevači, glumci, muzičari, redatelji itd. Na taj način De eN Di promovira i pomaže mladim talentiranim umjetnicima.

    Pozdravljamo sve a posebno malu Idu i njenog brata Gorana!

    ŽELIMO SVIMA DIVNO LJETO!!

    OdgovoriIzbriši
  18. KADA POČINJETE RADITI NOVU PREDSTAVU?
    MI

    OdgovoriIzbriši
  19. Pa koliko ste vi predstava napravili! Pa vi ste stvarno skroz dobri! Inače pišemo za školu sastav na temu čime se sve mladi bave, pa smo pogledale i vaše stranice! I jako nam je dobro sve na vašem blogu!Stvarno, jako, jako dobro!!!!!!!
    Ana i frendice

    OdgovoriIzbriši
  20. Upravo smo počeli s probama za novu predstavu. Scenarij je napisan i čita se na probama, ali kako audicija još uvijek traje, još malo moramo pričekati s podjelom uloga.
    Dakle, tko je zainteresiran, još uvijek stigne na audiciju do 12. 10. 2011.

    Ani i frendicama lijep pozdrav!Nadamo se da je vaš pismeni uradak dobar, a naročito nam je drago da smo i mi malo pomogli!

    OdgovoriIzbriši
  21. Čula sam da ste ponovo igrali ovu predstavu prije par dana.
    da sam znala ponovo bi je išla gledati jer mi je stvarno super.
    BRanka

    OdgovoriIzbriši
  22. Predstavu smo igrali 15.10. u Jastrebarskom kao gosti Gradskog kazališta Jastrebarsko.Bilo nam je vrlo lijepo;dobra publika, sjajni domaćini, lijep mali grad i predivan dan - sve je bilo perfektno!
    A sad pripremamo novu predstavu pa je ukoliko želiš možeš doći pogledati.
    pozdrav Branki

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!