četvrtak, 1. prosinca 2011.

Naše ZAGREBAČKE PRIČE- DJEČJI CABARET

Stigao je prosinac.To je zadnji mjesec u godini, ali zato  i najbogatiji  radosnim blagdanskim danima. 
Svuda oko nas zrcali se tisuće malih sjajnih zvjezdica, šarenih ukrasa. Svi se već pripremaju i jedva čekaju te dane.
A mi  naravno pripremamo našu novu predstavu. Složili smo kostime, dotjerujemo uloge i plesne korake. 
Jer jedva čekamo da stanemo na scenu i da se otvori ZASTOR. I začuje aplauz !

Dobro došli na našu predstavu ZAGREBAČKE PRIČE – DJEČJI CABARET  koju ćemo odigrati 14. prosinca 2011. Vidimo se na predstavi !!

Broj komentara: 7:

  1. Ja sam vas gledala u predstavi Kraljevstvo za ruho i bilo je stvarno super, a naročito su mi bili dobri oni plesači sa dugačkim plašte. A i
    fora mi je bio sam početak u predstavi. Kako ste se dobro sjetili s onom grupom turista.I kostimi su mi za 5, naročito kraljevićev kostim!
    Emica Š.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako ste dobili ovakovu fotku!
    bok,jan

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago nam je Emice što Ti se svidjela predstava.
    I mi smo uživali gledajući je!
    Bok!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo nije originalna fotka, već je obrađena.
    Pozdrav janu

    OdgovoriIzbriši
  5. vidjela sam na klinfu o vašoj predstavi. pa kad bi bila ta audicija za slijedeću predstavu?
    anetta

    OdgovoriIzbriši
  6. Audicija za novu predstavu je u drugoj polovici siječnja 2012.ponedjeljkom,četvrtkom od 19 do 20.30 sati.
    Lijep pozdrav
    De eN Di

    OdgovoriIzbriši
  7. Frendica mi je rekla da je vaša predstava super. Ja sam imala kartu ali sam morala zbog prehlade ostati doma.Kad ćete ponovno igrati ovu predstavu? Rado bi je vidjela, a i po slikama vidim da je super!
    Ivana T.

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!