petak, 19. listopada 2012.

Nova sezona, nova predstava - KAZALIŠNE PRIČE !


U De eN Di - u se već marljivo i naveliko radi. Audicija je gotova. Svi imamo svoje uloge. Sada samo trebamo raditi na likovima koje igramo, naučiti tekstove, odrediti kostime, postaviti sve na scenu.
Korak po korak, riječ po riječ,slika po slika, scena za scenom  ... i  u prosincu, igrat ćemo novu predstavu !




Naše uloge su zabavne i vrlo smo zadovoljni. A tko je tko? Mi znamo! A vidjet će i naša publika na predstavi. Kao i uvijek veselimo se svakoj novoj igri! Book!!! Vidimo se! 


Broj komentara: 5:

  1. Jako mi se sviđa što radite i vaše predstave. Gledala sam vaše 2 predstave jer sam vodila svoju mlađu sestru. jako mi je bila zabavna ona Zagrebački cabaret za djecu, ai ova zadnja je bila odlična - sasvim nešto drugačiji likovi - sve.Stalno nagovaram svoju sestru da se javi na audiciju kod vas, ali ona je jako sramežljiva mada kod kuće imitira sve i svakoga.
    Super vam je i blog. Super ste! Pozdrav iz Novog Zagreba od Antonije! Bok!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da li se još uvijek može uključiti i dobiti ulogu kad vas!Vidim da je audicija gotova, ali prije nisam vidjela?
    Jedna Ana M.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tu sve nešto gledamo po internetu, pa smo pronašli ovaj vaš blok. Mi kao biramo koji nam je blog najbolji do sada pa smo proglasili vaš blog najboljim!!!!!!!!!!!Suoer sve!
    Ivan,Petra i Anja!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav curama! Bok!
    Dečki

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi svima! Iako je audicija završila 18. 10. svih smo dana imali popriličnu gužvu - oko podjele uloga, scenarija i svega što ide uz pripreme nove predstave. Ppozdravljamo Antoniju iz Novog Zagreba. ne znamo koliko Ti imaš godina, ali ako si zainteresirana za scenu, pridruži nam se Ti u slijedećoj predstavi.A Tvoja sestra će Te gledati u nekoj od predstava.
    Drago nam je da vam se naš blog toliko sviđa i hvala na pohvali. A Dečke koji pozdravljaju cure, pozdravljamo svi iz De eN Di-ja. Bok i dođite na našu predstavu.

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!