utorak, 18. prosinca 2012.

De eN Di KAZALIŠNE PRIČE

Naše smo 'Kazališne priče' ( scenarij i režija: Josipa Tvrdeić) odigrali, ispričali i dobro se zabavili u  ponedjeljak,17. 12.  2012. u Teatru EXIT. 
U Pričama nam se pridružio sjajni mladi dramski umjetnik
Zoran Pribičević.
 
 
 Foto 1: Sl. 13 Na generalki/Finale 
(u ovoj Slici naši glumci postaju publika koja čeka početak predstave ) 
 
   Foto 2. Specijalni gost  - glumac Zoran Pribičević

koji je zajedno s nama zaigrao i sve oduševio svojim nastupom. Našu sjajno raspoloženu publiku, a i nas De eN Di-jevce.


Ova predstava je zapravo predstava o predstavi. Nakon odigrane predstave 'Važno je sanjati' kojom smo završili prošlu sezonu, odlučili smo napraviti predstavu o nama samima - o tome  kako pripremamo predstavu. 

Svi smo se složili kako bi to bilo vrlo zabavno jer se na probama doista događaju smiješne situacije.


Naša predstava nije u potpunosti priča samo o nama, već priča i dogodovštine koje se često događaju iza scene gotovo u svim teatrima svijeta. Susret ćemo razne likove: redatelje, glumce, plesače, rekvizitere, umjetničkog direktora, šaptača . . .


Bio je tu jedan  umjetnički direktor, koji obožava glazbu i dirigiranje. Zar to nije sjajno! :)


Pitali smo i naše De eN Di-evce koji lik im je bio najdraži, evo što su rekli u videu!


Predstava je završila! Predstavili smo se, naklonili i zahvalili publici na velikom aplauzu. A sada ćemo se i mi malo odmoriti... Pred nama su veseli praznici i radosni dani Božića i Nove godine kojima se svi veselimo!

Broj komentara: 8:

  1. Bio sam na predstavi, slučajno.Isplatilo se. Dobro sam se zabavio, vidio neke dosta zgodne glumice.A i on je dosta dobar! Bravo maestro!
    Pozz.
    Muzičar

    OdgovoriIzbriši
  2. Bila na predstavi. Fora je predstava cijela. Super, a na kraju je najbolje kad se sviglumci pretvore u publiku i sa scene gledaju nas pravu publiku i čekaju da počne predstava. jako dora fora.A glumac Zoran Pribićević je stvarno zakon.Sad sam ga konačno vidjela u živo i super je glumio sve, nekoliko različitih likova. I još je zgodniju nego na televiziji.
    Katarina č.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi smo došle slučajno jer smo i slučajno dobile karte od frendice koja nije mogla ići. Nisam znala da ste tako dobri.Bilo je jako dobro, bolje sam se zabavila nego kad idemo sa školom na neke organizirane predstave po gradu.Stvarno.
    Sad sam još pregledala cijeli blog, pa vi imate
    stvarno jako dobre stvari.Ludo. Sviđao mi se najviše onaj koji je glumio dirigenta i cura koja je igrala direktora kazališta. A ZORAN Pribičević je bio zakon !!!!!!!!!!
    Lana i frendice Ana,Anamarija,Ivana!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uvijek je ugodno znati da se predstava koju igramo sviđa publici.Naš gost u predstavi,glumac Zoran Pribičević vrlo je nadahnuto igrao i tom kratkom nastupu pokazao kako je biti glumac najčarobniji posao na svijetu.
    Hvala na svemu što pišete.Bok!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako vam je dobar završetak predstave sa onim kad su probe kao završile i svi što su glumili postanu publika, i jedan glumac dođe i najavi kako predstava počinje. Baš to mi se jako svidjelo.
    Ivek

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam gledala prošle godine predstavu u Trešnji, mislim da je bila Carevo novo ruho i sada ovu i potpuno ste drugačiji. A i ovo mi se svidjelo. A od Zorana Pribičevića sam čak dobila i autogram.
    Baš nenadano. I baš vam hvala!
    A. M.

    OdgovoriIzbriši
  7. ekipa, sretan svima Božić!
    ana iz publike

    OdgovoriIzbriši
  8. ne znam kakve su glumice, ali su jako zgodne cure
    sretna nova godina od mene
    bok
    krešimir

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!