utorak, 8. siječnja 2013.

Audicija! Audicija! Za MAČKA U ČIZMAMA !!! Mijau . . .


 

Opet nova, vesela i zabavna predstava! S mnogo različitih novih uloga... I naravno, nova AUDICIJA! Zato nam se javite ponedjeljkom i četvrtkom 19 - 20 sati u društvo Naša djeca Črnomerec, Mandaličina 7. 

Audicija traje od 14. 01. do  14. 02. 2013. 
 Vrijedi za sve koji vole pjevati, plesati i naravno glumiti! Dođite i vi!

P.S. Ja sam taj Mačak, a ovo je moj noviji portret. Nije možda baš najuspjeliji, ali ja sam zapravo zadovoljan! Vidimo se ! Bok ! Mijauuuu . . .

Toliko novih uloga čeka.Nekolicina marljivih De eN Di-jevaca je pokušalo procijeniti tko bi mogao dobiti koju ulogu!
Nova predstava u De eN Di-ju: Mačak u čizmama! from Studio DeeNDI on Vimeo.

 Toliko novih uloga čeka.Nekolicina marljivih De eN Di-jevaca je pokušalo procijeniti tko bi mogao dobiti koju ulogu!


Broj komentara: 10:

  1. baš si sladak ti jedan mačak
    jedan mijau i za tebe

    OdgovoriIzbriši
  2. Da li se može doći odmah od ponedjeljka na audiciju.I da li je audicija za samo glavnu ulogu?
    Pozdrav i sretna nova godina
    I.Č.

    OdgovoriIzbriši
  3. Audicija počinje od ponedjeljka, 14.01.i sve uloge su na audiciji.
    Dođi na audiciju!
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  4. koliko godina maksimalno mozes imati ?

    OdgovoriIzbriši
  5. Sticajem okolnosti smo gledali vašu predstavu.Bilo je stvarno jako zabavno,zanimljivo.Za djecu i za nas odrasle.U tih sat vremena smo zaboravili na sve brige stvarnosti, a i iznimno je zadovoljstvo gledati kreativne,suvisle i umješne izvedbe vaše djece.
    Čestitamo i još puno uspjeha u radu.
    Ana P.

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja mislim da su svi cool.Baš nisam neki naročiti specijalista za kazalište,i općenito ne idem prečesto u bilo koje kazalište jer imam obaveze,a i moj đeperac često nije dovoljan još i za karte, ali moram reći da je predstava super.Ovu sam predstavu gledala zahvaljujući mom najboljem frendu koji me pozvao za svoj rođenda.Što je bilo baš odlično.
    Naročito mi se svidio onaj dečko koji je igrao redatelja.Igra baš kao pravi glumac, i mislim da bi trebao studirati glumu, ima nešto u sebi, osobinu kakvu imaju pravi glumci. A onaj dirigent - on je bio najsimpatičniji.A i kostimograf sa franciskim je bio jako dobar.A malo
    kikići su oni su stvarno zakon. Sve u svemu da tu predugo ne pišem sve je bilo s u p e r!!
    Mia
    mom frendu se najviše svidjela glumica Stela)Bok svima!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala i drago nam je da pratite naš rad. To nas motivira da uvijek i iznova budemo i bolji! Želimo vam sve najbolje i vidimo se u kazalištu!
    ansambl De eN Di

    OdgovoriIzbriši
  8. JE LI SADA OVA CURICA IZABRANA ZA ULOGU MAČKA ?

    OdgovoriIzbriši
  9. Hehe fora mačak! Ja sam više ovaj dio s kostimografijom. Vjerujem da je predstava bila odlična! :D

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!