subota, 22. ožujka 2014.

COPPÉLIA AM MONRMARTRE - De eN Di u HNK-u


De eN Di  u kazalištu! U mjesecu ožujku već se tradicionalno održava  
Mjesec frankofonije. I to u nekoliko hrvatskih gradova: Dubrovniku,Zadru,Osijeku, Splitu, Koprivnici,Rijeci i naravno Zagrebu. 

U okviru mnogih događanja tim povodom, mogli smo u našem lijepom HNK –u doista uživati gledajući poznati i sjajni balet Léa Delibesa / Youri Vàmosa COPPÉLIA AM MONRMARTRE.


Kako bi mogli stići na početak predstave u četvrtak smo imali probu ranije nego inačeim je proba završila, uzeli smo karte i svi zajedno,cijeli De eN Di,ukrcali se u tramvaj te ubrzo stigli u HNK. U ulozi fotoreportera je ovaj puta bila naša Adrijana.



Balet je bio zabavan,duhovit,razigran.Prediva glazba, kostimi,baletni ansambl!Publika je toliko pljeskala da se sve u momentu pretvorilo u jedan veliki zajednički aplauz! Svi smo se složili da nam je bilo super!!! 


  A i prvi je dan proljeća!


1 komentar:

  1. Pogledala sam malo više vaš blog i mislim da je vama jako dobri a i zabavno. Prije 3 i pol godine sam se htjela upisati ali tada sam bila premala da sama idem, a nije me imao tko voditi. Sada se bavim nečim skroz drugim ali moja želja je oduvijek bilo kazalište. Inače sam i dobar đak u školi, i sve . Bila bih sretna da vidim tu predstavu.Mogu vam se kaviti prije predstave, da znam točno kada je.
    Marina T.
    Sviđaju mi se jako vaše predstave. Pozdrav!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!