srijeda, 27. kolovoza 2014.

Uskoro AUDICIJA !!!

De eN Di sprema novu zabavnu predstavu, a to znači da je skoro na redu - AUDICIJA !
Zato pripremite tekstove, duboko udahnite, postavite se i .... ???  I?
I osvoji ulogu koja je baš za tebe. Ili tebe! Dođite na AUDICIJU !!!

I još nešto.Pokušaj uz svaku fotografiju zamisliti tekst koji misliš da bi najbolje odgovarao upravo toj situaciji, tj. zamisliti o čemu je tu riječ? O čemu se radi? Možda zajedno dobijemo skicu za neki novi scenarij! SretnoI  Vidimo se na AUDICIJI !!!

Broj komentara: 5:

  1. Zadnji red dole, prva slika lijevo:
    Dobro, što je ovo sad? Dal' je pao namjerno ?
    ili. .. zašto baš sad kad smo mi na pozornici?
    ili ... zbilja je dobar! ček' jesam li zapamtio ... kak' je to izveo? To bi i ja mogao vježbati, pa onak. u nekoj predstavi se hititi na pod .. ne bi bilo loše. Ovo je stvarno dobro.
    To ke moj komentar. Bok! Ivan

    OdgovoriIzbriši
  2. slika II red - prva slika s desna: Odmah, odmah to ostavu tu!!!
    Bok! Ana i Anna

    OdgovoriIzbriši
  3. fotka 4 red- 2 s lijeva:
    Komentar:Kaj oni nas još uvijek gledaju? Daj se molim te ne okrećii! Još će se umisliti!Nema veze, mi idemo,takav je dogovor. Rekli smo da se vidimo sutra i na tome ostajemo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zadnji red slika skroz desno:
    Tko mi? Na ovoj slici su samo 2 vile, naravno da smo to nas 2! Daj molim te pogledaj kako nas samo gledaju.kao da ne vjeruju. Ako ne vjerujete možete poželjeti želju! mi ćemo vam je svakako ispuniti! da, samo poželite!

    OdgovoriIzbriši
  5. Slika zadnji red ( TOČKASTI ŠOS):
    ŠTA??? I SAD TEK KAŽEŠ DA JE DJED MRAZ PREHLAĐEN! DAJ, MOLIM TE NE PRIČAJ BAJKE! A I OTKUD TI TO ZNAŠ? SVAŠTA!! NEČUVENO! SAMO ŠTO NIJE STIGAO NA POZORNICU.

    Evo to je moj komentar, bok , Jasna

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!