četvrtak, 13. siječnja 2011.

Nova predstava u De eN Di-u!

 De eN Di- program kreativnih komunikacija za dijecu i mlade
                                                                                         ( Autor De eN Di loga:Josipa Tvrdeić)
Pripremamo novu predstavu 'Kraljevstvo za novo ruho' koju ćemo premijerno izvesti u lipnju 2011. godine!
Predstava će biti zabavna te se nadamo da će vam se svidjeti!
Tražili smo  kraljeviće, dvorjanke, dvorske dame, ministre, mačevaoce, paževe... i našli.Sve smo uloge podijelili, ali ako se netko želi oprobati u glumi, pjevanju i plesu u našoj slijedećoj predstavi, dođite na  audiciju u lipnju o.g. od 19-20h i to ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom.
Mi smo na adresi Mandaličina 7. u Zagrebu.

Dođite!

kolaž carevog dvorca

Broj komentara: 47:

  1. kako lijep dvorac

    OdgovoriIzbriši
  2. sa koliko se godina može upisati kod vas na ples?

    OdgovoriIzbriši
  3. De eN Di okuplja djecu 4 – 18 godina i to sa cijelog područja grada Zagreba.

    OdgovoriIzbriši
  4. Planirate li suradnju i s g. M.Kušecom na ovom projektu?

    OdgovoriIzbriši
  5. jako volim kazalište i sve što je vezano uz kazalište.Pišem pjesme.Da li je to moguće?

    OdgovoriIzbriši
  6. U prošloj sezoni na predstavi Pepeljuga ili Pobjeda dobrote smosurađivali sa književnikom M. Kušecom. U ovom prijektu vjerovatno ne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja i frendica smo gledali vašu Pepeljugu, bilo je stvarno super.I gluma, a i plesovi su bili cool

    OdgovoriIzbriši
  8. da li su popunjene sve uloge?

    OdgovoriIzbriši
  9. da li vam treba netko za pomoć na scenografiji ili kostimima?

    OdgovoriIzbriši
  10. uloge još nisu popunjene. audicija je u tijeku.
    A trenutno na trebamo suradnike na scenografiji i kostimima.

    OdgovoriIzbriši
  11. Josipa zakon ti je stranica Leona

    OdgovoriIzbriši
  12. drago nam je štoTi se sviđa naš dvorac,a što će se dogoditi u tom dvorcu, vidjet ćemo na predstavi. Bok i hvala!

    OdgovoriIzbriši
  13. na ples se mogu upisati djeca 4,5 godine

    OdgovoriIzbriši
  14. de en di,ove fotke iz Pepeljuge su zbilja mrak !! tko radi fotografiju? ja imam također neko iskustvo, ali uglavnom vanjski prostor, a fotografija me zanima.i uglavnom početnik sam. mogu pitati s čim je to snimano i kojim objektivom ? i da li sa flešem?
    inače sviđa mi se i scena.fora ste!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam bila član De eN Di-a prije dosta godina.
    (tada je s nama išla jedna Mirna koja je danas glumica).Bilo je super,a i sad je kako vidim na blogu.Pozdrav svim današnjim deendi-jevcima, Josipi i redatelju gdinu. Jagariću
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  16. kojim danima su probe za ovu predstavu?

    OdgovoriIzbriši
  17. ja dosta dobro sviram klavijature, da li možda u ovoj predstav trebate neku takvu ulogu?
    Jan

    OdgovoriIzbriši
  18. - Puno pozdrav Petri iz našeg ovosezonskog
    De eN Di dvorca.
    - Probe su pon.sri. i četvr. kad je i audicija
    _ Fotografije su snimljene profesionalnim
    aparatom bez fleša!
    - Janu zahvaljujemo na upitu, ali sve je u
    predstavi rješeno i dogovoreno.

    OdgovoriIzbriši
  19. ja se potpuno slažem s leonom... Lorenaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. ... a ja se pak potpuno slažem s Leonom i s Tobom!
    Pozdrav cijenjenoj Glavnoj dvorskoj pažici !
    Bok!

    OdgovoriIzbriši
  21. Super vam je stranica

    OdgovoriIzbriši
  22. super su slike Josipa ali su malo mutne
    Leona

    OdgovoriIzbriši
  23. kako se to može tako urediti da izgledaju kao kroz malo neprozirno staklo?
    Marko

    OdgovoriIzbriši
  24. slike su namjerno tako uređene,način glass traditional i diffused
    Bok.

    OdgovoriIzbriši
  25. na zadnjoj slici- tko je taj koji glumi kraljevića?
    Vedrana

    OdgovoriIzbriši
  26. da li je audicija gotova ?

    OdgovoriIzbriši
  27. kad će se moći pogledati ova predstava?
    jedna Marina

    OdgovoriIzbriši
  28. moja djevojčica ima nepune 4 godine, vrlo je otvorena, kontaktibilna, muzikalna i jako voli muziku i ples. Da li bi ona mogla doći na audiciju ?
    pozdrav
    mama Ivana

    OdgovoriIzbriši
  29. uglavnom je završila, jedino je na audiciji još jedna uloga a to je uloga TKALCA.

    KRALJEVIĆ je na toj fotografiji,a ako dođeš na predstavu vidjet ćeš tko je.

    predstava je predviđena za lipanj 2011.

    malena djevojčica treba još malo pričekati, narasti
    pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  30. kako to sve uspijete tako dobro iskomponirati

    OdgovoriIzbriši
  31. . . . . uz tako sjajan ansambli i DREAM team ! !

    ili

    kako bi rekao Mate Lovrak
    '' ...kad se male ruke slože sve se može, sve se može ''
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  32. a ja bih još nadodala sve se može kad se hoće

    OdgovoriIzbriši
  33. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  34. ali ipak, tko glumi kraljevića, pliiiiz?
    baš bih htjela znati dal' sam pogodila ?
    a. n.

    OdgovoriIzbriši
  35. ja mislim da znam ! zapravo nije baš tako teško pogoditi? to je sigurno dečko u zadnjem redu ? jesam pogodila? što misle ostali ??
    ivana

    OdgovoriIzbriši
  36. možda je onaj desno ?

    OdgovoriIzbriši
  37. Kraljević je jako zauzet, marljivo vježba svoju ulogu i velikim osmijehom vas sve pozdravlja!!!

    OdgovoriIzbriši
  38. sada znamo - super smajl!
    a.n.

    OdgovoriIzbriši
  39. znamo tko je.super smajl KRALJEVIĆ!Bok!
    a.n.

    OdgovoriIzbriši
  40. Kako su dobre ove 3 cure na slici sa knjigom.
    gledala sam predstavu u Trešnji i jako je dobra
    Najbolja mi je jedna od sestara u haljini sa zelenim rukavima,zaboravila sam kako se zove
    Pozdrav od Lucije

    OdgovoriIzbriši
  41. da li još primate članove - svejedno ples ili gluma?
    Iva M.

    OdgovoriIzbriši
  42. Slučajno sam '' naletila''na vas. Jako mi se sviđa što radite,sjajne su vam fotke. Vidi se da uživate i mislim da se i dobro pri tome zabavite.Bravo klinci!
    A blog vam je toliko dobar.Sve zrači vedrom i kreativnom atmosferom.Dinamično!Pozdrav svima!
    Antonia

    OdgovoriIzbriši
  43. Hvala i mi tebe pozdravljamo Antonija

    OdgovoriIzbriši
  44. da li se može doći i samo pogledati vaše probe, ja bi htio vidjeti kako se rade predstave?
    Janko

    OdgovoriIzbriši
  45. probe baš i ne, ali predstava da, a onda možda i sam posstaneš glumac!
    Pozdravljamo Te!

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!