nedjelja, 23. siječnja 2011.

Počele su probe za 'Carevo novo ruho'!

De eN Di je već  počeo raditi na novoj predstavi! Vrijedno se čita scenarij, vježbaju se pozicije na sceni, uvježbavaju ulazi i izlazi...


 'slike s novih proba'

Sve su uloge podijeljene!
Probe su u punom jeku i nadamo se dobroj predstavi!


 'vesela proba'
Glumimo, plešemo i pjevamo! 

Mi smo na adresi  adresi Mandaličina 7. u Zagrebu! 

Veselimo se vašem dolasku! :) 

Broj komentara: 15:

  1. tko je ovdje kraljević?
    Vedrana

    OdgovoriIzbriši
  2. znam tko je. super smajlić
    n.

    OdgovoriIzbriši
  3. KAKO SU DOBRE OVE 3 CURE NA SLICI S KNJIGOM. GLEDALA SAM PREDSTAVU U TREŠNJI I BILA JE JAKO O.K.
    INAČE NAJBOLJA MI JE BILA JEDNA OD SESTARA U HALJINI SA ZELENIM RUKAVIMA
    POZDRAV OD LUCIJE

    OdgovoriIzbriši
  4. probala sam objaviti poruku na drugom mjestu za komentar na vašem blogu ali ne ide- zašto ne objavljuje?
    i pozdravljam sve. gledala sam vas za Božić,bilo je dobro, ali ove slike iz pepeljuge su za 5, pa mislim da je i predstava bila sigurno bolja.
    bok
    anamarija

    OdgovoriIzbriši
  5. čovječe, kaj se vježba i smiijanje.mogu doći ja ?
    jako se dobro znam smijati!!!!!
    ja bi sigurno prošao za smijeh!!!!
    Igor

    OdgovoriIzbriši
  6. mislim da se u kazalištu sve mora vježbati.
    pa ne možeš bez vježbanja glumiti smijeh u živo na predstavi pogotovo prvi put. bok svima
    jedna jasna

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago nam je da vam se predstav svidjela. Za ovu predstavu audicija je završila,ali ako ste talentirani i zainteresirani dođite na našu slijedeću audiciju u lipnju o.g.ili na predstavu
    pozdravlja vas De eN Di

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve što će se igrati u predstavi se mora dobro uvježbati, pa eto i smijeh!

    OdgovoriIzbriši
  9. kada će biti ova predstava?
    nada

    OdgovoriIzbriši
  10. Predstavu ćemo igrati u 6 mjesecu 2011.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tko sve može biti kod vas?
    kiki

    OdgovoriIzbriši
  12. bok josipa mislim da su slike super i smiješne
    Leona

    OdgovoriIzbriši
  13. ja sam otkrila ovu stranicu preko svoje frendice leone koja ide na dramsku.Ja bih se isto upisala na dramsku jer ona samo govori kako je tamo super i da su svi glumci super pa me zanima kad je iduća audicija
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  14. josipa koji je točni datum predstave
    Leona

    OdgovoriIzbriši
  15. Leona, Ti znaš koji je datum naše predstave!A publici još nećemo otkriti.
    Bok, Leona

    Iva,pozdrav do slijedeće audicije za jednu jako, jako veselu predstavu je u jesen 2011. .Dođi u rujnu kad počne škola. Do tada pozdrav iz De eN Di-a i dođi pogledati predstavu RUHO u lipnju.
    Bok!

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!