ponedjeljak, 28. veljače 2011.

MALI DVOR, MALI RAZGOVORI

Evo nas u malom dvoru! 
Pogledajte kako improviziraju najmlađi članovi De eN Di - a! Dok su čekali da počne njihova proba, mali su plesači lako zapamtili tekst i nama ga prezentirali!


Znaš, kraljević šije novo ruho .......


.....  ma nemoj, a ti si Kraljević ?


......   ma, ja sam samo za igru Kraljević ......


....ma i ja sam samo za igru Princeza! 

Broj komentara: 17:

  1. Kako su slatki ovi mali glumci.Pa sa koliko godina se djecu može kod vas upisati?

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam djevojčicu koja bi jako voljela plesati. Kad su slijedeći upisi kod vas i od koliko godina primate djecu?
    Jedna mama

    OdgovoriIzbriši
  3. Super vam je ovaj dvorac.Jednostavno,a dobro.
    Ivna

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovi mali kikići su stvarno super. I oni nastupaju u predstavama?
    Pozdrav Kraljeviću i Princezi od Ivane

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepo je to što potićete kreativnost kod mladih.
    Gladali smo 2 vaše predstave i svidjele su nam se jako,pa čim narastemo,dolazimo na audiciju.
    Pozdrav od jedne mame.

    OdgovoriIzbriši
  6. OVI KLINCI,OVAJ . ., KRALJEVIĆ I PRINCEZA SU STVARNO STRAŠNI.BAŠ SU SJAJNI!

    OdgovoriIzbriši
  7. Za sve zainteresirane mame: svoje klince možete upisati već sa 4 godine. Za predstavu u lipnju već imamo dodijeljene sve uloge, pa se javite kada ćemo pripremati novu predstavu.
    O svemu ćemo vas obavjestiti na vrijeme. :)

    I hvala vam svima na lijepim komentarima! Obavjštavat ćemo vas o napretku predstave i o svemu onome što radimo dok se pripremamo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kraljević i Princeza, koji tako veselo čavljaju u svom Malom dvoru, nisu glumci već mali plesači i prvi su put nastupili u plesnoj točci 'Mišići' na predstavi u prosincu 2010.
    Lijep pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrlo lijepa fotografija naše slavne glumice Smiljke Bencet i glumca gospodina Vladimira Jagarića u vašoj rubrici ''Čarobnjaci iz DeeNDi-a''.
    Sjećam ih se iz tih dana jer sam bila obozavateljica teatra i često sjedila u publici. I gledala sjajne predstave. Među njima i ovaj sjajni par. Danas gledam na HTV televiziji seriju GRUNTOVČANI, ponovo sa velikim uživanjem .
    Srdačno i s velikim poštovanjem ih pozdravljam.
    Jedna njihova poštovateljica Ana
    (za koju je ovo napisao njezin unuk).

    OdgovoriIzbriši
  10. kako su forica ovi mali plesači.tako su slatki
    Lea

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala svima na lijepim komentarima i podršci! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovi klinci su stvarno slatki,preslatki su.
    Pozdravljaju
    Ana i Tea

    OdgovoriIzbriši
  13. Gospođo Ana, raznježili ste nas.Ugodno je kada netko nakon toliko godina ima lijepa sjećanja.
    Smiljka Bencet i Vladimir Jagarić

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja sam također sa čitavim svojim društvom gledala sve vaše tv serijale i moram reći da su sjajni i danas.Današnje serije daleko su od vaših i drago mi je da mogu bar ovdje i ovako pozdraviti glumicu Smiljku Bencet.
    S poštovanjem
    Marijana M.

    OdgovoriIzbriši
  15. cure, možda i ja dođem, ako dođem u zgb. ovu subotu, na ovu radionicu koju sam vidjela na klinfu.Ako ne stignem pozdravljam vas i sretan prvi dan proljeća!
    Tena

    OdgovoriIzbriši
  16. Gđa Smiljka Bencet, naša proslavljena dramska umjetnica, sve srdačno pozdravlja i zahvaljuje na lijepim mislima i sjećanjima.

    OdgovoriIzbriši
  17. Veselimo se dolasku svih talentiranim i marljivim kreatorima.Tena ako ne stigneš i mi Tebe pozdravljamo.Bokić!

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!