petak, 11. ožujka 2011.

U kraljevskom šnajderaju!

U kraljevskom šnajeraju uvijek je bajno! 
Kako bi se što bolje pripremili i kostime osmislili, pokrenuli smo kraljevsku radionicu u kojoj se kroji  svašta, pa i haljine od papira!  




...
" Haljine bajne, haljine sjajne
Šuškaju dvorom sad tim
Igle i konci
I svila i štof
Oh, mi smo baš savršen tim!

Lijepe i krasne te
Haljine moje su sve, 
Šešire, kapute i hlače i plašt
Nosi ih i tko je tašt!"
...

Ulomak iz pjesme Baronese Šircl










Naše plesačice su se pokazale kao sjajne kreatorice i manekenke!
A što je sve šnajderaj iskreirao, vidjet ćete na našoj predstavi! :)



Haljinice smo postavili u izlog! Nekima su se čak i jako svidjele. A dvije haljine će čak ''zaigrati'' u predstavi - biti rekvizit !

Broj komentara: 14:

  1. cure, ove su haljine skroz dobre.
    Ivana ( koja inače voli haljine skicirati i kreirati čisto iz hobija )

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene zanima dizajn odjeće pa i kostima. Da li ste otvoreni za suradnju na tom dijelu predstave ili možda za slijedeću predstavu?
    Jasna

    OdgovoriIzbriši
  3. sve su haljine dobre, ali ona sa torbom je super
    maja

    OdgovoriIzbriši
  4. sve je jako dobro jedino da ste se postavile malo drugačije radi boja haljina
    inače je stvarno jako dobro
    Ivana

    OdgovoriIzbriši
  5. da i ja se sa svim slažem bolje bi se vidjele vaše forica haljine
    Anita

    OdgovoriIzbriši
  6. Jasna, trenutno imamo osobu zadužnu za kostimografiju. Ako ćemo tražit nove ljude, objavit ćemo na našem blogu :)

    drago nam je što vam se haljinice od papira jako sviđaju!a da tek vidite što spremamo za prave kostime... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Curke, super ste napravile haljine. Sve ste dobre,a najviše sviđa ona ko' Henrik ( ne znam koji br.) onda ona s torbom, a i volanima. A curi sa šeširom super stoji šešir!

    OdgovoriIzbriši
  8. vidjela sam na klinfo vašu obavijest. koliko traje radionica?
    Nika

    OdgovoriIzbriši
  9. da li se radionica plaća i koliko traje ?
    Irena

    OdgovoriIzbriši
  10. Radionica traje kojih 2 do 3 sata, ovisno o zadatku. Besplatna je za sve članove i ostale kreativce. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Po ovi haljinama ćete raditi kostime za predstavu?
    ja

    OdgovoriIzbriši
  12. Stanujem blizu, i vrlo često prođem pored vas. Gotovo uvijek se zaustavim kraj vašeg izloga. Zanima me vizualnost i likovnost uopće, a mislim tako nešto jednog dana i studirati.Uvijek imate vrlo dobru izložbu u izlogu.
    Pozdravljam i želim dobru predstavu!
    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  13. ja ću se sigurno uključiti u program de en di.
    da sam baream to vidjela uživo jer bih htjela biti modna dizajnerica,haljine su precool i model:d

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!