petak, 3. veljače 2012.

Pogledajte najbolje trenutke našeg Dječjeg Cabarea i dođite na audiciju!

Probe u našoj maloj kreativnoj tvornici već su počele, no i vi još uvijek možete postati dio De eN Di-a!


Naše audicije traju sve do 16. veljače za sve kreativne klince od 4,5 do 18 godina! Dođite ponedjeljkom i četvrtkom od 19 do 20 sati s pripremljenim tekstom koji ćete nam izvesti, pjesmom koju ćete nam otpjevati ili plesom koji ćete nam otplesati!

Tražimo šumske vile, zaljubljive gospodične, začarane dječake, čarobnjake, mačevaoce, luckaste roditelje, kraljicu i kralja... jeste li spremni za novu priču? Nova predstava 'ERNEST U LJETNOJ NOĆ ili VAŽNO JE SANJATI' već je u pripremi...


Dok se vi pripremate, mi smo za vas složili najbolje trenutke s naše božićne predstave 'Zagrebačke priče- Dječji Cabaret'! Pogledajte kako mi to radimo i veselite se s nama! 


De eN Di vam predstavlja: 'Zagrebacke price- Djecji CABARET' from Studio DeeNDI on Vimeo.



Ako imate bilo kakva pitanja obratite nam se na mail 
zovite nas na broj 01/ 37 79 391, 098/ 97 53 273 
ili se direktno uputite prema Črnomercu na našu adresu Mandaličina 7 u Zagrebu. 

Broj komentara: 7:

  1. Baš je fora gledati ovaj film. Vani je zima, a kod mene doma je fino toplo i baš je sve super!
    Bok! Super ste ovo napravili!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tko se brine oko ovih kostima? Ja bih voljela surađivati jer me to oduvijek zanimalo.Sviđaju mi se jako, ne samo ova predstava, već sam pogledala sve slike.Koliko je tu dobrih kostima. Super su!
    Pozdrav od Ive M.

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago nam je da Ti se sviđaju kostimi.Doista ima nekoliko vrlo uspjelih primjeraka.De eN Di se uglavnom sam brine oko kostima vlastitim snagama, kako se to popularno kaže, povremeno surađuje sa vanjskim suradnicima no ipak sami članovi De eN Di ansambla koji su vrlo nadahnuti i vole kostimografiju su najaktivniji. Za ovu sezonu smo već skicirali kostime jer uvijek sve mora biti na vrijeme gotovo, ali dolazi slijedeće sezona i nova predstava.
    Srdačno Te pozdravljamo
    Svi De eN Di-evci
    Bok!

    OdgovoriIzbriši
  4. Da li ste popunili već sva mjesta. Da li se može još doći na audiciju ?
    Petra i Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može se doći još u srijedu, (29.02.) i četvrtak,(01.03.)od 19 - 20 sati.
      Lijep pozdrav

      Izbriši
  5. Ja sam sam u jesen počela učiti gitaru, a i sama sviram dodatno. Da li možda za predstavu trebate nekog tko bi nešto svirao.
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve uloge koje tražimo za naše produkcije uvijek na vrijeme objavimo na našem blogu.
    Srdačan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!