petak, 16. ožujka 2012.

U ljetnoj noći ili Ernest ?!


 Uloge su podjeljene. Bilo je zabavno jer smo uloge izvlačili iz šešira. I to ne bilo kakvog. Bio je to šešir iz naše prošle predstave Zagrebačke priče - Dječji Cabaret.

A onda smo izvučene uloge zaljepili na šešire i ... slikali se. Zadovoljni smo svojim ulogama. A što sanja Ernest u ljetnoj noći i koliko je to važno? Sve ćemo vidjeti  u  lipnju ove godine kada ćemo odigrati našu novu predstavu.

A do tada marljivo spremamo  svoje uloge. Nadamo se da ćemo biti uspješni kao i do sada.
Bok!


4 komentara:

  1. Imam talenat za glumu bar tako mislim. Željela bih sudjelovati u predstavi. Jedino stanujem van Zagreba i možda ne bih mogla dolaziti baš na svaku probu.
    Ivana

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš me zanima što će ti odgovoriti jer koliko ja imam iskustva za sve ti mora dolaziti ful na treninge i probe.
    Inače, pregledavala sam webove za klince pa sam vidjela vas. Radim si neku kao studiju, škola i to !Pozdravljam klince.Super ste.Jako mi se sviđa sve što sam vidjela na blogu. Fora ste.Ja bi se javila ali imam malkice previše godina za vaš studio. Pozz.Katarina

    OdgovoriIzbriši
  3. Na probe se doista mora dolaziti redovito. Nadamo se da ćeš uspjeti naći neku glumačku družinu u Tvojoj bližoj okolini.Sretno i lijep pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
  4. kada imate probe, kojim danima?
    ivanna

    OdgovoriIzbriši

Svi ste dobrodošli!